Stacje, które funkcjonują nadal pod szyldem LOTOSu, MOL Group planuje jak najszybszciej przeprowadzić na nich rebranding. Do końca 2024 roku chcą dokonać przemiany 80 procent stacji działających w Polsce. W efekcie wszystkie stacje nad Wisłą będą działać pod szyldem MOL. Dotyczy to również 83 obiektów działających obecnie na południu Polski pod marką Slovnaft Partner.
Jak podaje "Rzeczpospolita" MOL Group zajmuje w tej chwili trzecią pozycję na polskim rynku, zarządzając niemal 500 stacjami paliw. Polska jest dla nich najważniejszym rynkiem, a w planach mają dalszą ekspansję. Ich celem jest wyprzedzenie BP, które dysponuje ponad 570 obiektami. Liderem jest oczywiście Grupa Orlen, która posiada ponad 1900 placówek.
Aby spełnić te ambitne cele, węgierska firma planuje znaczące inwestycje. Nie tylko w rebranding stacji, ale również w cyfryzację działalności, komunikację i marketing, aby dotrzeć do polskich konsumentów. Węgrzy chcą również być atrakcyjnym partnerem dla firm, które obecnie prowadzą stacje pod własnym szyldem lub innych koncernów.
Wdrożenie rebrandingu nie tylko zmieni wygląd stacji, ale również przyczyni się do zmian w polskim krajobrazie paliwowym. Mol Group ma ambitne plany, które wymagają rozbudowy sieci o około 100 stacji. Polski rynek paliwowy jest dla nich punktem wyjścia do dalszej ekspansji, a inwestycje w promocję, cyfryzację i komunikację mają przynieść im sukces na tym konkurencyjnym rynku. Czy tak będzie?
Napisz komentarz
Komentarze